*ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΓΑΖΗΛΟΣ*

Δικαιοσύνη για όλους!

Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ

Σ’ αυτή τη σελίδα δημοσιεύαμε απόψεις και κείμενα που εσείς μας στέλνατε. Για την ιστορία, είναι η σελίδα που οι ανεγκέφαλοι ισλαμιστές χάκερς αντικατέστησαν με την δική τους! Γράφαμε λοιπόν μέχρι τότε ότι

«Δεν περνάμε κάθε θετικό ή αρνητικό σχόλιο που λαμβάνουμε – θα χρειάζονταν πολλές σελίδες και δεν είναι ανάγκη να βάλουμε δεκάδες μηνύματα που παινεύουν το site μας! Δημοσιεύουμε μόνο γράμματα που προκαλούν ευρύτερο προβληματισμό.»

Στην κατεβασμένη σελίδα, το περιεχόμενο της οποίας θα διαβάσετε, έχουν γίνει και οι νεώτερες προσθήκες. Δυστυχώς κάποια αρκετά σοβαρά μηνύματα τα έχουμε χάσει… Από δω και πέρα που οι σελίδες μας είναι σε περιβάλλον ιστολογίου, θα έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε ως σχόλια ό,τι θέλετε να στείλετε.


Μήνυμα από Έλληνα αναγνώστη*

«Το site σας είναι ό,τι πιο μοντέρνο και επαναστατικό έχω συναντήσει στο Ίντερνετ».

Ναι λοιπόν, φίλες του «Φεμινιστικού Κέντρου» κ.λπ. Το να είσαι κατά των εκτρώσεων ΕΙΝΑΙ επαναστατικό. Το να είσαι υπέρ είναι και ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ, όχι μόνο άδικο. Δεν είναι όλοι οι άντρες σαν τον κ. Φελέκη που σας «συμπαραστέκεται» στις 25μελείς συγκεντρώσεις σας έξω από τον ΟΤΕ.

*Παρακαλούμε το φίλο να επικοινωνήσει ξανά μαζί μας γιατί η διεύθυνσή του καταστράφηκε μαζί με όλο μας το παλιό βιβλίο διευθύνσεων.


Μήνυμα από Ελληνίδα αναγνώστρια:

Συγχαρητήρια για τη σελίδα σας! Εγώ έχω μεγάλη δυσκολία στο να συλλάβω παιδιά, κι ας μην έχω κάνει ποτέ έκτρωση. Είναι φοβερό κάποιες γυναίκες να έχουν την ευλογία να έχουν μέσα τους αυτά τα αθώα πλασματάκια και να τα πετούν, ενώ άλλες προσπαθούν τόσο πολύ να κάνουν παιδιά και δεν τα καταφέρνουν.

Α. Αλυσ.


Επιστολή από τη Γερμανία:

Θυμάμαι την ρήση του Ρήγα Φερραίου: «Συλλογάται καλά όποιος συλλογάται ελεύθερος». Πόσες από τις αποφάσεις που παίρνουμε είναι «ελεύθερες αποφάσεις»; Οι πιο πολλοί οδηγούμαστε από τους υπαρξιακούς μας φόβους σε εξαναγκασμούς. Ένα βασικό handicap της ελληνορθόδοξης κουλτούρας μας (μιλάω για τη γενιά μου, ενδεχομένως κάποια πράγματα να έχουν εν τω μεταξύ αλλάξει) είναι να λυπόμαστε τον εαυτό μας και τους άλλους. Είναι μια μέθοδος της απαισιοδοξίας. Λυπάμαι κάποιον όταν «τα βλέπω μαύρα» γι’ αυτόν. Είναι σημαντικό να μπορεί κανείς να πείσει κάποιον ότι δεν είναι κακομοίρης γιατί έμεινε έγκυος, και «πω-πω τι έπαθε!», ότι δεν είναι κακομοίρης που απολύθηκε από μια εταιρεία που τον εκμεταλλευότανε κ.λπ.κ.λπ. Σε αυτό το σημείο, θα συνιστούσα σε μια κοπέλα να σκεφτεί αν η απόφασή της για έκτρωση είναι ελεύθερη ή εξαναγκασμένη. Έχει μεγάλη διαφορά! Οι νέοι στην Ελλάδα, λόγω της δομής της ελληνικής κονωνίας, εξαρτιώνται στις αποφάσεις τους από τη γενιά των γονιών, η οποία συνεισφέρει και οικονομικά και οδηγεί στις αποφάσεις της «λυποσύνης». Η βοήθεια από λυποσύνη όμως φαλκιδεύει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη απόφαση. Αυτό το άκρως «λυπητερό» της κουλτούρας μας από τη μια, εξουδετερώνεται σε διαδοχή από έναν άνευ προηγουμένου κυνισμό από την άλλη, λες και οι δυο αντίπολοι είναι απαραίτητο για μια εξουδετέρωση του κλίματος, κατά κάποιον τρόπο.

Διαβάζω στο Ίντερνετ ότι η Ελλάδα έχει 4% ανάπτυξη της οικονομίας της, αλλά η ανεργία πλήττει κυρίως τους νέους. Και εκεί αρχίζει το παιχνίδι της εξάρτησης και του οίκτου…

Το μόνο που λέω είναι αυτό που διάβασα στη «fortune» (το ξέρεις το παιχνίδι; Λειτουργεί σε Linux):

«Αν δε σου αρέσουν οι ειδήσεις, βγες έξω και φτιάξε μερικές δικές σου».

«If you don’t like the news go out and make some news of your own».

Οι Ελληνίδες μητέρες θα πρέπει να μαγειρεύουν και να σιδερώνουν λιγότερο για τα παιδιά τους (τα γερμανάκια τρώνε ψωμί και τυρί όλη τη βδομάδα όταν η μαμά δουλεύει και δεν έχει καιρό να μαγειρέψει) και να ασχολούνται με το να μάθουν τα παιδιά να έχουν αυτοπεποίθηση, να πληροφορούνται και να αποφασίζουν ελεύθερα. Και όχι «αυτό είναι έτσι επειδή το είπε ο θείος, ή επειδή το είπε ο δάσκαλος». Τα παιδιά χρειάζονται επιχειρήματα, πρέπει να καταλαβαίνουν γιατί αυτή την απόφαση κι όχι την άλλη.

Έχω εδώ μια συνάδελφο η οποία είναι 10 χρόνια νεώτερή μου, και κάνει project administration σε μια άλλη ομάδα. Πριν λίγο καιρό μας εξήγησε η διεύθυνση το νέο τους concept για να καλυτερεύσουν τα οικονομικά του Ινστιτούτου προσεχώς. Η συνάδελφος έδωσε το εξής σχόλιο (μεταξύ συναδέλφων φυσικά) «Εφόσον η διεύθυνση δεν είναι σε θέση να με πείσει για τη λογική του σχεδίου που έχει, δεν μπορεί να είναι καλό, αλλιώς θα το καταλάβαινα κι εγώ». Αν είχα παιδιά, αν είχα μαθητές, θα το θεωρούσα νίκη μου να μπορούν να σκέφτονται μια μέρα ανεξάρτητα και νά ‘χουν το δικό τους μυαλό. Υπάρχει αυτή η τάση στην καινούργια γενιά στην Ελλάδα; Αν ναι, τα πράγματα είναι ευοίωνα…

Dr. Αναστασία Μαρία Λεβέντη-Peetz


ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ

Ο αναγνώστης μας Θωμάς Φ. Δρίτσας (http://www.romanity.oodegr.com) μας έστειλε πολύ ενδιαφέρουσα εργασία με στοιχεία που αγνοούσαμε. Επειδή είναι μεγάλη κι έχει μέσα φράσεις με πολυτονικά στοιχεία, που δεν μπορούμε να εμφανίσουμε σωστά, σας παραθέτουμε εδώ τους τίτλους των κεφαλαίων κι ένα μικρό κεφάλαιο. Oλόκληρη η εργασία βρίσκεται εδώ σε αρχείο του Microsoft Word για όποιον επιθυμεί να την διαβάσει ή να την «κατεβάσει».

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ

Του Ι. Ταχού.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ

«ΠΡΟΓΑΜΙΑΙΟ» ΣΕΞ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΘΕΐΣΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ;

ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ «ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ»;

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΤΡΑ;

ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΙΧΑΛΙΔΩΝ – ΜΕΡΙΚΗ(;) ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΙΧΩΝ

ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ

Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Ο ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ – ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΣΟΓΥΝHΔΕΣ

Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

«Σύμφωνα με τα έθιμα που μάς παραδίδουν ο Στράβων, ο Ηρόδοτος και ο Λουκιανός, η κάθε γυναίκα έπρεπε να καθίσει στον περίβολο του ναού και να δοθεί ερωτικά στον καθένα που θα της έρριχνε στην ποδιά ένα νόμισμα, ανεξάρτητα από την αξία του, μια κι επρόκειτο να παντρευτεί και παραβίαζε την εντολή της θεάς που όριζε ότι κάθε γυναίκα πρέπει να είναι στη διάθεση όλων χάριν της γονιμότητας. Οι ωραιότερες γυναίκες φυσικά και διαλέγονταν αμέσως, περίμεναν όμως άλλες τρία και τέσσερα χρόνια και δεν μπορούσαν να σηκωθούν πριν αυτή η πράξη συντελεστεί» (Λ. Ζωγράφου, Από τη Μηδεια στη Σταχτοπουτα? η ιστορία του φαλλού , εκδ. Αλεξάνδρεια, σ. 115).

Αυτά μαρτυρεί ο Λουκιανός ως αυτόπτης. Λέει ( Περί της Συρίης Θεού , 6):«την επόμενη μέρα [οι λάτρεις της Αστάρτης] ξυρίζουν τα κεφάλια τους σαν τους Αιγύπτιους. Και όσες γυναίκες αρνούνται να ξυριστούν τιμωρούνται ως εξής: υποχρεώνονται να δώσουν την ομορφιά τους για μια ημέρα? αλλά η προσφορά είναι για όλους τους ξένους και η πληρωμή της έκδοσής τους είναι προσφορά στην Αφροδίτη».

Ο Ηρόδοτος γράφει (1, 199): «Κάθε ντόπια γυναίκα έχει υποχρέωση να καθίσει στο ναό της Αφροδίτης και μια φορά στη ζωή της να κοιμηθεί μ’ έναν ξένο άντρα. Πολλές που δεν καταδέχονται να έρχονται σ’ επαφή με τις αάλλες, επειδή εξαιτίας του πλούτου τους έχουν σηκώσει μύτη, πηγαίνουν στο ναό μέσα σε κλειστές άμαξες, ενώ πίσω τους ακολουθεί μεγάλη συνοδεία. Οι περισσότερες όμως ενεργούν έτσι, όπως θα πω. Μέσα στον ναό της Αφροδίτης κάθονται πολλές γυναίκες μ’ ένα στεφάνι από κλωστές στα κεφάλια. Άλλες πάνε κι άλλες φεύγουν. Ανάμεσα απ’ τις γυναίκες αυτές υπάρχουν ίσια περάσματα προς όλες τις κατευθύνσεις. Στο κενό των διαδρόμων αυτών περπατούν οι ξένοι και διαλέγουν. Όταν μια γυναίκα καθίσει στο σημείο εκείνο, δε φεύγει για το σπίτι της, παρά όταν κάποιος απ’ τους ξένους τής βάλει πάνω στα γόνατά της λεφτά και πλαγιάσει μαζί της έξω απ’ το ναό. Όταν βάλει τα λεφτά, πρέπει να πει τούτα τα λόγια «-Επικαλούμαι στο πρόσωπό σου την θεά Μύλιττα». Το ποσό μπορεί νάναι οσοδήποτε. Η γυναίκα αυτή δεν πρόκειται ν’ αρνηθεί κανέναν, γιατί δεν της επιτρέπεται να το κάνει. Ετούτα τα λεφτά γίνονται ιερά. Ακολουθεί τον πρώτο, που της δίνει, και δεν διώχνει κανέναν. Όταν πλαγιάσει με κάποιον, εκπληρώνει την υποχρέωσή της στη θεά και γυρνάει σπίτι. Απ’ αυτό το σημείο κι ύστερα, ακόμα κι αν της δώσεις μεγάλο ποσό, δε θα της κάνεις εντύπωση. Όσες είναι όμορφες και ψηλές, ξεμπερδεύουν γρήγορα. Όσες όμως απ’ αυτές είναι άσχημες, περιμένουν πολύν καιρό, χωρίς να μπορούν να εφαρμόσουν τον νόμο. Μερικές περιμένουν και 3 και 4 χρόνια. Σε κάποια μέρη της Κύπρου υπάρχει μια παρόμοια συνήθεια».

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Βέβαια, είναι αβάσιμη η αντίρρηση των Νεοπαγανιστών, ότι το Δωδεκάθεο δεν είναι πατριαρχικό, επειδή.. αποτελείται από έξι άνδρες και έξι γυναίκες! Πάλι η ίδια απάτη, όπως και με το συσχετισμό των αριθμητικώς πολλών θεών με την δημιουργία δημοκρατικών θεσμών. Το ότι υπήρχαν έξι αρσενικοί και έξι θηλυκοί θεοί, δεν συνεπάγεται κανένα φεμινισμό ή απουσία πατριαρχίας. Ο Δίας κρέμαγε ανάποδα την γυναίκα του, όταν νόμιζε ότι αυτό ήταν καλή τιμωρία, και, ενώ αυτός απαιτούσε σεβασμό στο θεσμό του γάμου από την Ήρα, σκοτώνοντας τους επίδοξους εραστές της, την ίδια στιγμή την κεράτωνε με χίλιες δυο θνητές (ο Απόλλων, ο Διόνυσος, η Άρτεμη, αλλά και η Αθηνά δεν είναι παιδιά της Ήρας). Τρομερή «ισότητα». Πρόκειται, δηλαδή, για πατριαρχία, για την εξουσία του άνδρα που συμπεριφέρεται όπως θέλει στη γυναίκα του.


Από Εργοτελίνα http://ergotelina.blogspot.com/

Το ζητημα των εκτρωσεων ειναι εξαιρετικα σοβαρό…με τον παλιό φεμινισμό… οι γυναίκες είχαν χάσει τη φρεσκάδα και το χιούμορ τους… τώρα είμαστε σε μετα-φεμινιστική .. φάση…

Μια φίλαθλος του ΕΡΓΟΤΕΛΗ


Σχετικά με την κερδοσκοπία στη βενζίνη!

Λάβαμε αυτό το μήνυμα στις 13.3.2007 από αναγνώστη, με την ένδειξη «Παρακαλώ να το προωθήσετε!» Βρίσκουμε τέτοιες πρωτοβουλίες πολύ αξιόλογες και σας καλούμε να οργανώσετε παρόμοιες κι εσείς!

«Φτάνει πια….

Εδώ και 10 ημέρες συμβαίνει κάτι παράξενο και εξωπραγματικό στην χώρα μας.

Παρότι οι τιμές του πετρελαίου διεθνώς μειώθηκαν αισθητά και παραμένουν χαμηλά, η τιμή της βενζίνης στα πρατήρια αυξήθηκε κατά 10 περίπου λεπτά το λίτρο, σε όλα τα πρατήρια βενζίνης.

Γιατί έγινε αυτό; Αυξήθηκε η τιμή του αργού; ΟΧΙ. Υπάρχουν αποθέματα που αγοράστηκαν με ακριβή τιμή; ΟΧΙ

Τότε τι συμβαίνει;

Είναι απλό:

Μειώθηκαν 30-40% τα έσοδα των πρατηρίων από την πώληση πετρελαίου θέρμανσης λόγω της καλοκαιρίας.

Η κυβέρνηση προσανατολίζεται να επαναφέρει το θέμα των ταμειακών μηχανών στα πρατήρια, για να μπορεί να ελέγχει τους τζίρους τους.

Όλα αυτά όμως δεν αρέσουν στο καρτέλ των καυσίμων. Δεν θέλουν να μειωθούν τα έσοδα τους ούτε δραχμή και αποφασίζουν να αλλάξουν προς τα πάνω τις τιμές τους. ?λλωστε σε μια χώρα που αύξησε εν μια νυκτί το ΑΕΠ της κατά 25%, οι καταναλωτές δεν έχουν ανάγκη.

Έτσι είναι όμως; Είμαστε πράγματι τόσο πλούσιοι; Είμαστε πράγματι τόσο πρόθυμοι να συντηρήσουμε το εισόδημα του καρτέλ από την δική μας τσέπη έτσι αβίαστα;

Τι μπορούμε όμως να κάνουμε; Μπορούμε να αντιδράσουμε. Μπορούμε να δείξουμε σε αυτούς που βάζουν αβίαστα το χέρι στην τσέπη μας με το έτσι θέλω, ότι δεν είμαστε αγελάδες να μας αρμέγουν, είμαστε το χέρι που τους ταίζει…

Την επόμενη Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007, μην βάλετε βενζίνη στο αυτοκίνητο σας. Αφήστε το σπίτι.. πάρτε το λεωφορείο…πάρτε το ποδήλατο…μοιραστείτε την διαδρομή με έναν φίλο σας… αλλά μην βάλετε βενζίνη… αφού είναι τόσο φθηνή και τα κέρδη του καρτέλ τόσα λίγα, δεν θα πάθει κανείς τίποτα αν τα βενζινάδικα δεν έχουν πελάτες για μια μέρα.

Ή μήπως όχι; Μήπως θα δείξουμε επιτέλους οτι δεν είμαστε πρόβατα αλλά ενεργοί και νοήμονες πολίτες;

Αντιδράστε στην απροκάλυπτη επίθεση στην τσέπη μας. Μην βάλετε βενζίνη την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2007, και στείλτε αυτό το email σε όλους όσους γνωρίζετε. Όσοι περισσότεροι είμαστε τόσο το καλύτερο!!!!


Από την Κατερίνα, για το αν το έμβρυο είναι άνθρωπος

Δέστε εδώ:

http://www.churchexecutive.com/Page.cfm/PageID/8928

Μα, είναι δυνατόν, να »ψάχνονται» κοτζάμ δικαστάδες, αν το έμβρυο είναι άνθρωπος???

Αντε μετά το καημενούλι να αποδείξει ότι δεν είναι…. ελέφαντας !!!!!

By the way, αυτός ο καραγκιόζης που τα πρεσβεύει, δεν μας λέει ΤΙ ΗΤΑΝ, πριν γίνει δικαστής ?? Μήπως έμβρυο ???

Γουστάρω, να υπήρχε ανοιχτή αλληλογραφία/φόρουμ (παγκόσμιο) για να την έθετα δημοσίως αυτή την ερώτηση του κυρίου…..

Μίστερ τάδε, εσείς που προφανώς ΔΕΝ ήσασταν έμβρυο πριν γεννηθείτε, δεν μας λέτε ΤΙ ήσασταν μέσα στην κοιλιά της μάνας σας ???? Κρεατοελιά, που μεταλλάχθηκε ξαφνικά σε άνθρωπο με λογική και ψυχή και απόψεις ???

(Το μήνυμα αυτό αρχικά καταχωρήθηκε στο βιβλίο επισκεπτών μας)

Φορολογικά…

Below is the result of your feedback form. It was submitted by
() on Sunday, December 7, 2008 at 16:35:04
—————————————————————————

body: ΑΡΘ.ΠΡΩΤ.ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ: 135754/21-11-2008
ΑΡΘ.ΠΡΩΤ.ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ: 8754/19-11-2008
ΑΡΘ.ΠΡΩΤ.ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ: 3919/19-11-2008

ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Κο Γιώργο Αλογοσκούφη
Κοιν:1. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
2.Υφυπουργό Οικονομίας & Οικονομικών κο Αντώνη Μπέζα
3. ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ
4. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ
5. Προϊστάμενοι Δ.Ο.Υ. – ΠΕΚ – ΔΕΚ
6. ΛΟΓΙΣΤΕΣ – ΦΟΡΟΤΕΧΝΕΣ

Αθήνα 18/11/2008

ΘΕΜΑ: «Α)ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΓΩΣΕΙ Η ΠΕΡΑΙΩΣΗ ΩΣ ΚΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ
ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΧΡΕΩΝ
Β) ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ , ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ
Γ) ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣτΕ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ

Κύριε Υπουργέ,

Την στιγμή που η κρίση παγώνει την αγορά, την ώρα που το ίδιο το κράτος λαμβάνει έκτακτα μέτρα κατά της κρίσης, η ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, συνεχίζει την φορολογική πολιτική του χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα νέα δεδομένα. Η επιθετική και ταυτόχρονα ασυντόνιστη φορολογική πολιτική (βλέπε τις παλινωδίες των περαιώσεων, τα λανθασμένα σημειώματα του ΕΤΑΚ και την συγνώμη του κυρίου Υπουργού) , σε συνδυασμό με τις ασφυκτικές προθεσμίες περαίωσης και ρύθμισης ληξιπρόθεσμων χρεών, δημιουργούν ένα οικονομικό κλίμα αφόρητο για τους έλληνες φορολογούμενους και ειδικότερα τους επιχειρηματίες και τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Ενδεικτικά κάνουμε αναφορά στο Δελτίο Οικονομικής Συγκυρίας του Οκτώβριου 2008 του ΙΟΒΕ (Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Μελετών), το οποίο περιγράφει με τα μελανότερα γράμματα την καταναλωτική πίστη και την κατάσταση των επιχειρήσεων σε διάφορους οικονομικούς τομείς: Βιομηχανία, Κατασκευές, και ακόμη περισσότερο στο λιανικό εμπόριο.
Είναι επομένως αντιφατικό και ταυτόχρονα εξοργιστικό, να υπάρχει μια πανθομολογούμενη ομολογία της κρίσης, και από την ίδια την κυβέρνηση, και το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας να θεωρεί ότι η φοροδοτική ικανότητα των πολιτών δεν έχει επηρεαστεί από αυτή. Είναι δυνατόν ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας που δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις δανειακές του υποχρεώσεις, και για τον οποίον ορθώς θα πρέπει να ληφθούν μέτρα προστασίας, να μπορεί να ανταποκριθεί με άνεση στις φορολογικές του υποχρεώσεις;
Ο φορολογούμενος, όπως ακριβώς και ο δανειολήπτης έχει ανάγκη υποστήριξης και δεν θα πρέπει μέσα σε ένα κλίμα παγωμένης αγοράς να εξακολουθούν να υπάρχουν οι ίδιες φορολογικές αξιώσεις εκ μέρους του κράτους. Δεν έχουμε ανάγκη από ένα φλύαρο κράτος που αντιμετωπίζει τα προβλήματα με προγράμματα-ευχολόγια αλλά από παρεμβάσεις θεσμικές που θα ανακουφίσουν τον φορολογούμενο, ώστε να μπορέσει να επιβιώσει της κρίσης και να συνεχίσει να παράγει τους απαραίτητους φόρους υπέρ του δημοσίου.
Για όλους τους παραπάνω λόγους δεν ζητάμε από την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών τίποτα άλλο από το να εναρμονίσει την φορολογική του πολιτική με την γενικότερη πολιτική αντιμετώπισης της κρίσης και να «παγώσει» τις διαδικασίες περαίωσης και ρύθμισης ληξιπρόθεσμων χρεών, παρατείνοντας τις προθεσμίες των διαδικασιών αυτών, καθώς και να δώσει κατ’ εξαίρεση λόγω της κρίσης ελαστικότερες προθεσμίες για την καταβολή του ΦΠΑ και του ΕΤΑΚ, αφού η απουσία ρευστότητας δεν μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστους τους φορολογούμενους και ειδικότερα τους επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες.
Όσον αφορά όμως την γενικότερη πολιτική που ασκείται από το υπουργείο γινόμαστε μάρτυρες της πλήρους απορύθμιση των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών (και ειδικότερα των Δ.Ο.Υ.) αφού λόγω αδιαφορίας δεν ασκείται η απαραίτητη εποπτεία και διοίκηση από την Πολιτική Ηγεσία δηλαδή από ΕΣΑΣ. Εν αγνοία σας γίνονται πράγματα που σας εκθέτουν ανεπανόρθωτα.
Ως παιδαριώδη παραδείγματα διοικητικής απορρύθμισης σας αναφέρουμε ενδεικτικά τις ακόλουθες περιπτώσεις: Η Προϊσταμένη της Δ.Ο.Υ. Καβάλας μαζί με την Προϊσταμένη του εισοδήματος και την Επιθεωρήτρια αρνούνται να κάνουν εκκαθάριση σε φορολογούμενους με ΑΝΑΠΗΡΙΑ 85% για δικούς τους λόγους (οπωσδήποτε όχι φορολογικούς)!!!
Η Προϊσταμένη της Δ.Ο.Υ. Μυκόνου δεν επιστρέφει τους φόρους σε φορολογούμενο μετά από Δικαστική Απόφαση επί 4 χρόνια γιατί δεν ξέρει τι να κάνει!!!
Η Δ.Ο.Υ. ΠΡΕΒΕΖΑΣ για την έναρξη Υποκαταστήματος χρειάζεται 210 ημέρες!!! Τελικά μήπως το Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών δεν είναι Ελληνικό αλλά ανήκει στο ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ;;;;
Πληροφορούμεθα ότι όταν το ΠΕΚ κάνει έλεγχο με λίγους φόρους κατά την γνώμη της Τοπικής Δ.Ο.Υ. γίνονται δήθεν ανώνυμες καταγγελίες. Μήπως υπάρχει σύστημα «καμόρα» στην Ελλάδα με επικίνδυνες διαστάσεις λόγω εκβιασμών;;;
Επιπλέον, εκφέροντας άποψη σχετικά με την απονομή της Δικαιοσύνης από τα Διοικητικά Δικαστήρια παρατηρούμε ότι υπάρχει μεγάλη ένδεια νομικής τεκμηρίωσης στις και αποφάσεις της. Έχουμε γίνει πανελλαδικώς λήπτες αποφάσεων Διοικητικών Δικαστηρίων που μόνο θλίψη μας προκαλούν.
Το περιεχόμενο των αποφάσεων αυτών μας δημιουργεί την βεβαιότητα ότι σε πολλά Διοικητικά Δικαστήρια της Ελλάδος έχει να ενημερωθεί η Βιβλιοθήκη τους εδώ και 15 έτη, οι δε αποφάσεις τους στηρίζονται σε Νόμους ήδη τροποποιημένους ή σε αποφάσεις του ΣτΕ οι οποίοι έχουν εκδοθεί προ του έτος 1985. Είναι κρίμα για το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και το Υπουργείο Δικαιοσύνης να έχει μια τέτοια προβληματική απονομή ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ-ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Εάν κάτι δεν λειτουργεί σωστά να καταργείται. Δεν θα χαθεί το Ελληνικό Κράτος εάν καταργηθούν τα Διοικητικά Δικαστήρια τα οποία χρειάζονται μέχρι και 21 χρόνια για να βγάλουν μια απόφαση υποθέσεως φορολογίας εισοδήματος την οποία θα μπορούσε ένας πρωτοετής φοιτητής της Νομικής σήμερα να την ολοκληρώσει σε 10λεπτά. Ας περάσει σε άλλα πιο έμπειρα δικαστήρια ή δικαστικούς η απονομή της ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ-ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Οι Φοροτέχνες είμαστε πρακτικοί άνθρωποι και πιστεύουμε ότι κάτι που δεν βελτιώνεται πρέπει να εξαφανίζεται ΑΜΕΣΩΣ. Το ίδιο ισχύει επομένως και για τα διοικητικά δικαστήρια.
Δεν θέλαμε άλλωστε να αναφέρουμε τι είπαν διάφοροι μεγάλοι Πολιτικοί άνδρες της Ελλάδας για τους ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ – ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ (ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στα ΧΑΝΙΑ – ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στην ΑΘΗΝΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ).

Υπάρχει όμως και άλλο ένα μεγάλο, πολιτικό αυτή την φορά, ολίσθημα αναφορικά με την πρόσβαση στην δικαιοσύνη. Μας προκαλεί θλίψη το γεγονός ότι τόσο οι Διοικητικοί Δικαστές όσο και τα Επιμελητήρια Ελλάδος ούτε μια μικρή ανακοίνωση δεν έκαναν για το θράσος της κυβέρνησης της Ν.Δ. να αυξήσει το παράβολο της Προσφυγής από 9 ευρώ σε 3000 ευρώ τουλάχιστον. Είναι όχι μόνο ντροπή αλλά και αθλιότητα μεγάλη να γίνεται τόσο επαχθής οικονομικά η πρόσβαση στην δικαιοσύνη, την τελευταία ελπίδα κάθε αδικημένου πολίτη.
Είναι δίκαιη και σωστή η επίθεση των δικηγόρων κατά της Κυβέρνησης για την Ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, το Κράτος Δικαίου, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και ακόμη ότι είναι «εξελισσόμενη σε εισπρακτικό χαρακτήρα». Πρέπει όλοι μας να γνωρίζουμε ότι η Δικαιοσύνη είναι η ανάλογη με την ποιότητα της Δημοκρατίας μας.
Τελειώνοντας θα θέλαμε να αναφερθούμε στην αγανάκτηση του κόσμου, την ζήσατε πριν μερικές μέρες στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο του Λονδίνου( σας θυμίζουμε τ’ αυγά που σας εκσφενδόνισαν) . Δεν είναι ακριβές να λέτε ότι ήταν αναρχικοί. Θα μπορούσαν να ήταν απλοί Έλληνες φορολογούμενοι.

Εάν θέλετε να σας σεβόμαστε ΑΛΛΑΞΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ και σεβαστείτε μας.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για κάθε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ
E-MAIL ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ
(ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ-ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ)

Μετά τιμής για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Κων/νος Αναστόπουλος

Οι Αντιπρόεδροι Μανούσος Ντουκάκης Γεώργιος Ρούσσος

Ο Γ.Γραμματέας Δημήτριος Καβούκης

Μανιφέστο σχετικά με τα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008

Η Ελένη μας έστειλε το εξής κείμενο με τον τίτλο «Μανιφέστο»:

Δεκέμβριος 13, 2008 by inlovewithlife

Την τελευταία εβδομάδα η μαθητιώσα νεολαία βρίσκεται στους δρόμους. Την τελευταία εβδομάδα για τα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας ξελασπώνουν τα παιδιά μας. Τώρα έρχεται η δική μας ώρα. Από εδώ και πέρα αρχίζει αυτή η ανένδοτη αλληλουχία γεγονότων, που βάζει εμάς να γράφουμε ιστορία. Από εδώ και πέρα αρχίζουμε όλοι να παίρνουμε τα πράγματα στα χέρια μας με σκοπό να αλλάξουμε τις ζωές μας.
Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές σε αυτά που από εδώ και πέρα κάνουμε. Υπάρχει μόνο η φαντασία και η διάθεση να αλλάξουμε τα πράγματα προς το καλύτερο και το δικαιότερο. Ούτε υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές σε αυτά που από εδώ και πέρα κάνουμε. Γι’ αυτό σπάμε ηλίθιους διαχωρισμούς σε αριστερούς και δεξιούς, αφήνουμε πίσω κομματικές ταυτότητες και γραμμές, πετάμε στα σκουπίδια ό,τι μας μπλοκάρει, σκεφτόμαστε ελεύθερα, λειτουργούμε συλλογικά και αλληλέγγυα.
Κάνουμε από τα πιο απλά, όπως:
Πιάνουμε κουβέντα με όλους για όλα, όχι τα συνηθισμένα αλλά αυτά που μας βασανίζουν.
Γράφουμε μόνοι μας ή με άλλους ένα φλογερό κείμενο, το βγάζουμε φωτοτυπίες και το μοιράζουμε στον κόσμο.
Παίρνουμε με τους φίλους μας φύλλα ταπετσαρίας, γράφουμε σε αυτά συνθήματα που μας αρέσουν όπως «όλοι στους δρόμους», «κάντε συνελεύσεις παντού» και τα κολλάμε σε όλα τα λεωφορεία.Το μήνυμά μας να φτάσει σε όλη την πόλη.
Κάνουμε αυθόρμητες εκδηλώσεις στους δρόμους της πόλης, ό,τι γουστάρει και αγαπά ο καθένας.
Πηγαίνουμε στις καταλήψεις των μαθητών, κουβεντιάζουμε με τα παιδιά, ακούμε αυτά που έχουν να μας πουν, τα στηρίζουμε ψυχολογικά.
Συμμετέχουμε σε εκδηλώσεις, πορείες, διαδηλώσεις, συνελεύσεις.
Δεν καθόμαστε μόνοι σπίτι μας. Η σύναξη κάτω του ενός ατόμου τιμωρείται με απουσία από την ιστορία.Έχει ωραίο Ήλιο και ωραίους Ανθρώπους έξω.
Μέχρι τα λίγο πιο πολύπλοκα, όπως:
Όσοι συμμετέχουμε σε κινήματα πόλης και συλλόγους καλούμε σε τοπική πορεία και μετά λαϊκή συνέλευση. Αν μπορούμε, καταλαμβάνουμε κάποιο δημόσιο χώρο και τον κάνουμε σπίτι μας, καλώντας εκεί τοπικές συνελεύσεις. Στις συνελεύσεις συζητάμε αρχικά ό,τι μας βασανίζει, από το πιο απλό ως το πιο σύνθετο και μετά προτείνουμε και συζητάμε λύσεις. Μεταξύ μας την ξύλινη γλώσσα των πολιτικών την αφήνουμε στους πολιτικούς.
Όσοι συμμετέχουμε σε σωματεία εργαζομένων σπάμε επειγόντως ό,τι έχει μπλοκάρει τη δράση τους ως τώρα. Περνάμε ψηφίσματα, καλούμε τους εργαζομένους για συμμετοχή στις πορείες και στις συνελεύσεις μας, ενισχύουμε τις δημοκρατικές διαδικασίες, συντονιζόμαστε με άλλα σωματεία, καλούμε σε απεργία. Ξεπερνάμε χωρίς πολλά πολλά τις συνδικαλιστικές ηγεσίες, πρωτοβάθμιες ή δευτεροβάθμιες, αν είναι διεφθαρμένες και εμποδίζουν σε όλα αυτά.
Όσοι συμμετέχουμε σε κόμματα ή σε αρτηριοσκληρωμένες καταστάσεις δεν υπακούμε σε γραμμές. Η δική μας άποψη για τα πράγματα έχει μεγαλύτερη αξία από αυτή της γραμμής. Όπως και η άποψη του διπλανού. Η αλήθεια της γραμμής δεν καλύπτει την αλήθεια κάθε ανθρώπου. Η αλήθεια κάθε ανθρώπου όμως αλλάζει την πραγματικότητα. Και αυτό γίνεται εδώ και τώρα.
Μην κοιτάτε αποσβολωμένοι όσοι διαβάσατε το κείμενο. Αυτά όλα και άπειρα άλλα ήδη συμβαίνουν. Απλώς έτυχε και δεν το πήρατε χαμπάρι.
Προς τους δημοσιογράφους: Να χαρείτε, σταματήστε να βιντεοσκοπείτε ή να μεταδίδετε τα δάχτυλο αντί για το φεγγάρι. Εντάξει, ακούσαμε εκατομύρια φορές για τα 250 καταστήματα που έπαθαν ζημιές. Για τη νεολαία όμως, για την κοινωνία και τα προβλήματά της δεν ακούσαμε τίποτα. Τι νομίζετε ότι όλοι αυτοί που γεμίζουν τις διαδηλώσεις, τις συνελεύσεις κτλ είναι βαλτοί? Έχετε καταντήσει πια γραφικοί. Όσο και να θέλετε, ο κόσμος πλέον για πρώτη φορά συζητάει και κατεβαίνει στους δρόμους για άλλα πράγματα από αυτά που του μεταδίδετε. Συνεχίστε αυτή τη χαζή κωμωδία. Αυτή τη φορά θα την παίζετε χωρίς θεατές.

Προς τους καλλιτέχνες: Καιρός να βγείτε στους δρόμους. Δεν γίνατε αυτό που γίνατε, για να εκτελείτε μπροστά σε κλειστά μάτια/ώτα. Γεμίστε την πόλη με δρώμενα. Πάτε στις συνελεύσεις και προτείνετε θεατρικές παραστάσεις, μουσικές εκδηλώσεις, καλλιτεχνικά δρώμενα και θα δείτε ανταπόκριση. Κατεβείτε στις διαδηλώσεις με δρώμενα. Τι ακριβώς περιμένετε, για να σταματήσετε τον εκφυλισμό στον οποίο έχει φτάσει η τέχνη σήμερα?

Προς τους ανθρώπους του πνεύματος: Εδώ δύσκολα τα πράγματα. Εσάς σας έχει βαρέσει τόσο η μαλακία τα τελευταία χρόνια, που σημερά έχετε φτάσει στο σημείο να αναμασάτε την προπαγάνδα των καναλιών, που μεταδίδει το κράτος. «Όχι άλλη Βία», «Βάνδαλοι», «γνωστοί – άγνωστοι», «τα παιδιά σήμερα δεν έχουν καλή ανατροφή». Ξυπνήστε από τον λήθαργο, στον οποίο έχετε περιπέσει και ως γερασμένα μυαλά που είστε ενωθείτε και εσείς με τον κόσμο και κάντε ένα ελάχιστο κάτι. Η πνευματική «πρωτοπορία» αυτής της κοινωνίας είστε αναντίστοιχη της εποχής και αυτό είναι η χειρότερη βρισιά για εσάς.

Προς τους πολιτικούς: Αφού δεν υπάρχετε, που δεν υπάρχετε, δεν πάτε σπίτια σας? Στις τελευταίες εκλογές υπήρχε ένα μπλουζάκι που έλεγε «ψήφο σε κανένα πούστη, μπουρδέλο τα κάνω και μόνος μου».

Προς τους «καπιτάλες»: Μμμ, κάτι μου λέει ότι τελικά εσείς παίρνετε όλες τις αποφάσεις άρα εσείς είστε και το πρόβλημα. Φροντίστε να συνηθίσετε αυτούς τους καιρούς που ζούμε σε μία άλλη ποιότητα δημοκρατίας. Κάτι τρίζει? Μην φοβάστε, μάλλον είναι το έδαφος κάτω από τα πόδια σας.
http://inlovewithlife.wordpress.com/

Σκεπτόμενη μητέρα

Η φίλη Στεφανία μας έστειλε το εξής κείμενο στις 25.12.2008: «Θα ήθελα να πω κάτι. Λένε ότι οι νέοι πάσχουν σήμερα γιατί δεν τους αφήσαμε -παρακαταθήκη- έναν όμορφο κόσμο, με αξίες, έναν όμορφο τρόπο να ζεις, η κοινωνία είναι σκατά, δεν υπάρχει αγάπη, ανιδιοτέλεια κλπ. Γιατί αγαπητέ νέε μου εγώ σε άλλο κόσμο μεγάλωσα; (Είμαι γονιός). Οι δικοί μου οι γονείς με άλλες αξίες και με περισσή αγάπη με μεγάλωσαν; Ακριβώς γι’ αυτό λοιπόν, (και επειδή είμαι σκεπτόμενος άνθρωπος) αποφάσισα να μην γίνω σαν αυτούς. Και από τότε που με θυμάμαι προσπαθώ -με καθημερινή προσπάθεια- και διαφυλάσσω τα σωστά μου, τις αξίες μου. Θέλεις σκοπό και όραμα; Ιδού: γίνει το αντίθετο από αυτό που γίνανε οι άλλοι και δεν σου αρέσει.

Και μην ακούω «τι να το κάνω να παραμείνω εγώ αγνός όταν κανείς δεν το καταλαβαίνει», γιατί φίλε μου όλοι περιμένουν από τους άλλους να αρχίσουν. Ή θέλεις όραμα κι αξία ή μείνε στην επιφανειακή ζωούλα σου και μην διαμαρτύρεσαι.

Επίσης, συνομιλώντας με άπειρους ανθρώπους που «κατά βάθος» δεν είναι πονηροί, δεν φοβούνται και αφήνονται να ζήσουν, πιστεύουν («κατά βάθος») στις ανθρώπινες σχέσεις και στο μοιράζομαι, δεν είναι υλιστές, επιφανειακοί τύποι, πιστεύουν λοιπόν, ότι η ζωή τους κάνει, δεν είναι έτσι.. (Κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια να πω:) Δεν μπορείς να είσαι κάτι άλλο από αυτό που είσαι, αν ήσουν δεν θα μπορούσες να μην είσαι το άλλο. Εγώ τουλάχιστον γι’ αυτό δεν μπορώ να «προσαρμοστώ» -παρότι αρκετές φορές, από κούραση, προσπάθησα να γίνω ένα με το συρμό. Δεν είναι η σπουδαιότητα των αξιών -άλλωστε για όλους είναι σπουδαία τα σπουδαία, δεν βλέπω κάτι να τους πιέζει να τα διασφαλίσουν- δεν μπορώ να μην τις ακολουθώ, γιατί αυτή είμαι εγώ. Δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο.

Ένα τελευταίο και κλείνω το «διάγγελμα», στις σπάνιες φορές που βλέπω τηλεόραση άκουσα έναν νεαρό, γύρω στα 17, να μιλάει για κάποια χρήματα που μάζεψε το σχολείο του για την UNISEF. Είπε λοιπόν ο 17 ετών νεαρός: «για μένα ήταν ολόκληρο το χαρτζιλίκι μου, ενώ θα έπρεπε χρήματα να δίνουν οι κυβερνήσεις». (…) «εύχομαι τουλάχιστον τα χρήματα που μαζέψαμε να πάνε σ’ αυτούς που τα έχουν ανάγκη». Πραγματικά δεν ντρέπομαι που έχουμε καταντήσει έτσι σαν κοινωνία (πότε δηλαδή ήταν καλύτερη;), το πραγματικά θλιβερό στην προκειμένη είναι ότι το παιδί βλέπει με αυτά τα μάτια τα πράγματα.

Είναι στο χέρι σου ν’ αφήσεις την καρδιά σου αμόλυντη, αγνή, όλο αγάπη και αισιοδοξία. Κανείς δεν σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό. Εσύ επιλέγεις τι θέλεις να ‘σαι.

(Το κείμενο αυτό το έστειλα σε πολλά blogs. Επειδή δεν έχουμε έδρα να μιλάμε δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουμε). »

Γονιός, αλλά άντρας ή γυναίκα;

Το παρακάτω μήνυμα μας ήρθε ανυπόγραφο στις 5.6.2009:

«Καλησπερα  σας
Σας  ειχα  γραψει  και  παλαιοτερα,  ειδα  παλι  το  βιντεο  της  αμβλωσης,  ηταν  φοβερο,  κοντεψα  να  κανω  εμετο,  δεν  αντεξα  να  δω  παρα  μονον  λιγα  δευτερολεπτα,  συνεχιστε,  ησαστε  στο  σωστο  δρομο,  συγνωμη  που  δεν  μπορω  να  σας  βοηθησω  περισσοτερο,  να  ειστε  καλα,  και  μια  προσωπικη  εμπειρια: το  παιδι  μου  γλιτωσε  απο  αμβλωση,  σημερα  ειναι  10  ετων  ενα  χαριτωμενο  παιδακι, και  παρολες  τις δυσκολιες  ειμαι  πεπεισμενος οτι θα  ηταν  τριςχειροτερα  αν  ο  μη  γενοιτο  ειχε  γινει  αμβλωση.»
Προτάσεις για ανάγνωση

Κατά καιρούς λαμβάνουμε προτάσεις για ανάγνωση ιστοσελίδων και βιβλίων. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τις ιστοσελίδες http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=20 (μας την έστειλε αναγνώστης που υπέγραφε ως «άθρησκος» στις 21.6.2009) και διάφορες σελίδες του ΠΑ.ΣΥ.Α., όπως η http://phneloph.pa-sy-a.gr/2009/06/26/01-00/pa-sy-a_phneloph_2009-06-26_01-00.htm#plohghsh_02 .
Ενδιαφέρον μας φάνηκε το νέο βιβλίο του Παναγιώτη Ήφαιστου «ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ των ΕΘΝΩΝ, Συγκρότηση και συγκράτηση των κρατών, της Ευρώπης και του Κόσμου» (Εκδόσεις Ποιότητα – Ιούνιος 2009), για το οποίο μπορείτε να μάθετε εδώ.
ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ! Και τέρμα ο κόπος με όλα αυτά τα copy-paste για μας! Από δω και πέρα θα στέλνετε ως σχόλιο ό,τι θέλετε, κι εμείς απλά θα εγκρίνουμε ώστε να δημοσιεύεται το σχόλιό σας.

Σχολιάστε